
Kontakt oss
Har du spørsmål om våre forsikringer eller trenger hjelp? Her finner du informasjon om hvordan du kan kontakte oss, enten via Bli Frisk-appen, telefon eller e-post.
Kontaktinformasjon
I Bli frisk-appen kan du enkelt sende oss spørsmål om din avtale, behandling, refusjon, timebooking eller andre henvendelser. Gå til profilen din for å bruke meldingstjenesten.
Helpline
Dersom du ønsker å kontakte Helpline, kan du ringe oss på 800 83 313
Kundeservice
Du kan kontakte kundeservice på telefon 67 52 99 99 (valg 1) eller sende e-post til infohelse@ergo.no
Viktig: Unngå å oppgi sensitive opplysninger og fødselsnummer via e-post, da vi ikke kan garantere for sikkerheten over internett.
Skriftlig klage
Logg inn i Bli Frisk-appen, og send klagen derfra ved å velge følgende
- Meg
- Meldinger
- Send spørsmål til oss
- Klage
Dersom du ikke har tilgang til appen kan du benytte kontaktskjema
Du får svar innen 15 virkedager.
Postadresse
ERGO Forsikring A/S NUF
Postboks 3318 Sørenga
0140 Oslo
Kjøpe helseforsikring?

Kom raskt tilbake til hverdagen hvis du blir syk eller skadet, med en privat helseforsikring.
Få tilgang til medisinsk rådgivning, spesialister og behandlinger som dekker alle dine helsebehov.
Vi sørger for at du får effektiv behandling så raskt som mulig – og garantert innen 10 virkedager.

En helseforsikring for bedrifter garanterer at dine medarbeidere får rask og nødvendig behandling så lenge det er behov.
Friske medarbeidere er en forutsetning for en vellykket bedrift, og vår helseforsikring hjelper dine ansatte raskt tilbake i arbeid hvis noe skulle skje.